.

أَسْتَوْدِعُکَ اللَّهَ وَ أَسْتَرْعِیکَ

من نمیفهمم!

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ب.ظ

عجیب است و حتی شاید نفهمیدنی این عدالت خدا! و این دور از فهم من و ما و پیچیده تر می شود وقتی با حکمت، رحمت و ... خدا ترکیب می شود!

مثالش همین او! خدایا چه دیده ای در او که این همه خوبی و در عین حال این حجم از سختی را روانه اش کرده ای؟

آخر چند سال سختی؟ چند سال دشواری؟ چند سال سکوت! چند سال...

حقا و انصافا مانده ام چگونه توصیف کنم او را، حقا و انصافا سخت است

در این آخر سالی اعتراف میکنم که من تا این لحظه بد کرده ام به او! هیچ راضی نیستم از خودم! هیچ! سر سوزنی!

و اما

چقدر خوب است آدم طلب داشته باشد از کسی

چقدر خوب است آدم طلب داشته باشد از رحمت خدا

عُسرا یُسرایی هست اما چقدر خوب که یُسرایت را طلب داشته باشی از خدا آنهم نه در دنیا که در آخرت!

این همه را که گفتم، خود هیچ نمی فهمم خدای من! هیچ! من خود در این بازی هستم و نیستم! من خود در این بازی خسته شده ام و نشده ام!

به روی خودم نمی آورم اما این همه را! چون این همه است و هیچ...

  • من؟ تو؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">