.

أَسْتَوْدِعُکَ اللَّهَ وَ أَسْتَرْعِیکَ

همین است که میبینی!

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ب.ظ

صبر نه اینست که اگر در کاری سختی دیدی حتی یکبار هم برای خدا در دلت نق(!) بزنی

صبر نه اینست که اگر مصیبتی دیدی حس و حال خدا پرستیدنت کم بشود!

صبر نه اینست که اگر در زندگیت گره ی بدی خورد خودت را رها کنی به دست زمان و مکان!

صبر نه اینست که اگر...!!!

این «صبر نه اینست ها» را جمع کن (+) با کارهای خوب!

الذین صَبَروا و عَمِلوا الصالحات!

یعنی اصلا به روی خودت نیاوری که حتی اتفاقی افتاده!

یعنی اصلا به روی خودت نیاوری انگار که آب از آّب تکان نخورده!

عجب چیزی میشود!

وه که چه زیبا معنایی دارد پس عملش چه می شود!

.

.

به که میگویم این خیالات را؟ خودم؟؟؟

من خود خدای گلایه کردنم مولای من!

اصلا گلایه از سر و روی من می بارد!

همین است که میبینی....!!! 

  • من؟ تو؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">