.

أَسْتَوْدِعُکَ اللَّهَ وَ أَسْتَرْعِیکَ

آسمان

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ

این روزها مغزم پر شده از فشار!

انگار رفته ام به اعماق دریا و به همه جایم فشار آمده!

صبر را چاشنی کارم میکنم اما آن هم حدی دارد برای من!

دلم باران می خواهد از آن نوعش که همه چی را بشورد و ببرد!

ببرد فکرهای مرا! ببرد غم و اندوه را!

نمی شود که خودت جایی باشی و فکر و ذهنت جایی دگر!

اذیت می شوی! انگار نصفت را همراه خودت آورده ای و نصف دیگرت را جا گذاشته ای!

این روزها فشارها زیاد شده و 

من دستهای دلم به سوی تو درازست مولایم...

رهایم کن...

پروازم بده...

آسمان جای خوبیست...

  • من؟ تو؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">